loading...
ساخت رایگان هدر ،لوگو ،بنر، فاویکن و...
CGS

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
قوانين سايت 0 181 msas
MSAS بازدید : 262 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

اندروید؟ویندوز موبایل

تو زندگی خیلی چیزهایی هست که به دوراهی می خوره که برای جواب دادن به ان باید یکمی در موردش اطلاعات داشته باشین تا بتونین درست انتخاب کنین

انتخاب سییتم عامل موبایل در زمانه ما هم اینجوری هست که به راهنمایی نیاز داره.

اول از سیستم عامل ویندوز موبایل شروع می کنیم.

این سیستم عامل از نظر کیفیت فوق العاده است ولی به دلیل همی سیستم عامل بالا سرعتش بایینه به قول قدیمیا هر خشگلی یه عیبی داره.

اما اگه فردی با حوصله هستید میتونین سرعتش رو نادیده بگیرین من خودم هم اینجوری بودم ولی بعدا بهش عادت کردم به نظر من برا کسایی که بازی . برنامه .یا فیلم دیدن رو دوست دارن من این سیستم عامل رو بهشون بیشنهاد می کنم البته بازی و برنامه های این سیستم عامل خیلی در دسترس نیستن که این ادمو اذیت می کنه.

دلیل برتری دیگد ویندوز موبایل نسبت به اندرویداینه که قینتاش بایینه.

بریم سراغ سیستم عامل اندروید.

سرعتش بالاست به دلیل کم حجم بودنش کیفیت بازی هاش بد نیست و بازی های با ور‍‍‍‍‍زن بالاش حتی با کیفیت تر از ویندوز موبایل هستن.

بازی و برنامه براش خیلی زیاده از این رو خیلی اذیتی نداره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 8,075
  • بازدید کلی : 85,932